UZMAN KADROYLA
YÖNETİM VE DANIŞMANLIK
HİZMETİ

Toplu yaşam alanlarında kanun hükümleri doğrultusunda yöneticiler tarafından yapılması zorunlu olan tüm iş ve işlemleri, tamamlanmış olan süreçlerimiz ile mali, idari ve hukuki boyutları ile değerlendirerek eksiksiz olarak yerine getiriyoruz.

Site yönetim hizmetini daha verimli kılmak için şirketimiz bünyesinde sektörel ve yönetsel ihtiyaçları karşılayabilecek kapasiteye sahip yazılımımız ile tüm paydaşlarımıza değer katan bir hizmet sunuyoruz.

Gelir ve giderlerin düzenli olarak kayıt altına alınmasını sağlıyor, dış ve iç denetime açık tutuyoruz. Bağımsız bölüm borç bilgilerini kanuna uygun olarak tutarak, gerekli aidat bilgilendirme ve raporlama sürecini yönetiyoruz. Zamanında yapılmayan ödemelerde ve alacakların gecikmesinde hukuk müşavirlerimiz aracılığı ile gerekli bütün tedbirleri alıyoruz.

Site yönetimleri sırasında meydana gelecek tüm senaryoların süreç ve projeleri, 10 yılı aşkın tecrübe ve uzmanlıkla belirlenerek tamamlanmıştır. Yapılan eğitim faaliyetleri, talimatlar, denetlemeler ve kontroller ile tüm bu iş ve işlemlerin eksiksiz yerine getirilmesini sağlıyoruz.

İnsan kaynakları süreçleri ile SGK, Türkiye İş Kurumu gibi kurumlarda yapılması gereken işlemleri zamanında ve eksiksiz yerine getiriyoruz. Özgeçmiş yönetimi ve her an göreve hazır personel portföyümüz ile projeye uygun personelleri kısa süre içerisinde istihdam etme yeteneğine sahibiz. İş güvenliği ve ortak alan sigortaları ile ilgili adımları atıyor, yöneticilerin yerine getirmekte oldukları görev sürecinde yasalar doğrultusunda hareket etmelerini sağlıyoruz.

Personelimize kişisel gelişim, oryantasyon ve motivasyon seminerlerinin yanında çeşitli üniversiteler ile yapılan iş birliği çerçevesinde sertifikalı eğitimler de veriyoruz.

Emlak Yönetim Hizmetleri ve Ticaret AŞ deneyimli ve uzman kadrosuyla yaşam alanlarınız ile ilgili hukuki bütün konularda danışmanlık hizmeti veriyor, hizmet alım yöntemi ile ortak yaşam alanlarında ihtiyaç duyabileceğiniz bütün konularda profesyonel çözümler sunuyor.

Kanun ve yönetmeliklerdeki değişiklik süreçlerini takip ederek, değişikliklerde ortaya çıkan ihtiyaçları yasal süreçler çerçevesinde karşılıyoruz. Türkiye geneli 400 üzeri site portföyü ile oluşan yüksek adetli ihtiyaçlar için daha uygun fiyat politikası oluşturarak etkin satın alımda bulunuyoruz.

TEMİZLİK HİZMETİ

BİNA TEMİZLİĞİ

Temizlik personellerimiz, hazırlanmış olan iş planı ve standart gereçler ile bloklarda temizlik hizmetini gerçekleştirmektedir. Yapılan temizlikler kontrol birimlerince denetlenerek raporlanmakta ve tespit edilen eksikler en kısa sürede giderilmektedir.

PEYZAJ TEMİZLİĞİ

Peyzaj bakım ve temizlik hizmetleri, mevcut personel veya uzman çözüm ortakları tarafından gerçekleştirilmektedir. Peyzaj mimarımızın yönlendirmeleri ile günlük, haftalık, aylık ve yıllık dönemsel iş planları, dikim, budama, çim biçme, gübreleme ve ilaçlama faaliyetleri yürütülmekte ve periyodik olarak kontrol edilmektedir.

SOSYAL TESİS TEMİZLİĞİ

Sitemizde bulunan sosyal tesis, spor salonları, hamam sauna ve fin hamamları uzman personeller ile başta hijyen kuralları ve güvenlik tedbirleri alınarak periyodik olarak temizlenmekte, gerekli bakım ve kontrolleri yapılmaktadır.

HAVUZ VE DEPO TEMİZLİK

Sitelerimizde bulunan yüzme havuzları, süs havuzları, içme suyu ve yangın suyu depoları temizlik bakım ve onarım işlemleri periyodik olarak yapılarak, su değerleri kanuni standart değerlerde tutulmakta ve sürekli kontrol edilmektedir.

İLAÇLAMA

Tüm ortak alanlar, sığınaklar, çatılar, peyzaj alanları vb. yerler, haşere ve kemirgenlere karşı periyodik olarak ilaçlanarak bu alanlar ve bağımsız bölümlerin olumsuz etkilenmelerinin önüne geçilmektedir. Tüm bu işlemler yetkili çözüm ortakları ve Sağlık Bakanlığı tarafından gerekli onay ve izinleri alınmış ekipmanlar ile gerçekleştirilir.

BAKIM ve ONARIM HİZMETİ

PERİYODİK BAKIMLAR

Sitelerimizde bulunan makine, teçhizat, ekipman, el aleti, jeneratör gibi aksamların hepsinin periyodik olarak bakım ve kontrolleri yapılarak sağlıklı ve her an hizmete hazır olması sağlanmaktadır. Tüm bu bakımlar yapılan denetimlerde kontrol edilerek raporlanmaktadır.

ANLIK MÜDAHALE

Yerinde yönetim ile 7/24 oluşabilecek arızalara anında müdahale edilmektedir. Teknik personellerimiz mesai saati gözetmeksizin günün her saati ortaya çıkabilecek arızaları gidermek üzere hazır bulunmaktadırlar.

ASANSÖR BAKIMI

Sitelerimizde bulunan asansörlerimizin, site sakinlerimize sunduğu hizmetin yanı sıra can güvenliklerini direkt etkileyen en önemli unsurlardan biri olduğunun farkındayız. Kanun ve yönetmelikler çerçevesinde tüm asansör bakım ve kontrolleri, parça değişim ve revizyon işlemleri, uzman personeller tarafından eksiksiz olarak yerine getirilmektedir. Ayrıca asansör personel kurtarma eğitimleri tüm personellerimize verilmektedir.

GÜVENLİK HİZMETİ

FİZİKİ GÜVENLİK

Fiziki güvenlik hizmeti sunduğumuz projelerimizde, konusunda tecrübeli ve uzman personelleri kadrosunda bulunduran çözüm ortakları ile hizmet sağlanmaktadır. Çalışan personellerin özlük hakları ile, verilen hizmetin kalitesi ve devamlılığı tarafımızca kontrol edilmekte ve Emlak Yönetim güvencesi ile site sakinlerimize sunulmaktadır.

KAMERA ve GEÇİŞ SİSTEMLERİ

Sitelerimizde bulunan güvenlik kamerası, plaka tanıma, bariyer ve hızlı geçiş sistemleri ile site sakinlerimizin aldığı hizmet kalitesi arttırılmaktadır. Mevcut sistemlerin sağlıklı çalışması için yapılan gerekli çalışmaların yanı sıra, bu sistemlerin bulunmadığı sitelerde, site sakinlerimizin talepleri doğrultusunda en uygun sistemler tedarik edilerek, sitelerimizin hizmetine sunulmakta ve sağlıklı işletilmesi sağlanmaktadır.

UZMAN PERSONEL

ÖZGEÇMİŞ YÖNETİMİ

İnsan Kaynakları departmanımız tarafından oluşturulan CV havuzu ile ihtiyaç duyulan pozisyona en uygun personeller hazır bulundurulmakta ve en uygun pozisyonda istihdam edilmektedir.

YERİNDE YÖNETİM

Yerinde sunduğumuz yönetim anlayışı ile KDV ve diğer giderler noktasında hizmet verdiğimiz sitelerde mali avantaj sağlıyor, ekstra aidat yükünün önüne geçiyoruz.

GENİŞ KADRO

11 yıllık tecrübe ve yetiştirdiği insan gücü ile Emlak Yönetim, Türkiye genelinde sunduğu hizmet ağı ve personel portföyü ile her bölgeye ve her projeye uygun yönetici ve personelleri portföyünde bulundurmaktadır.  Hizmet verilmeye başlamasının hemen ardından, yetkin personeller görevlerine başlayarak en iyi şekilde site sakinlerine hizmet vermektedir.

EĞİTİM HİZMETLERİ

UZAKTAN EĞİTİM

Eğitim birimimiz tarafından, projelerde görev yapan personellere periyodik olarak veya ihtiyaç halinde uzaktan interaktif ve hazır eğitim uygulamaları yapılmaktadır. Eğitimler sonunda yapılan sınav ve alıştırmalar ile bilgiler pekiştirilmekte, personellerimizin performansı arttırılmaktadır.

İŞ BAŞI ve ORYANTASYON EĞİTİMİ

İşe alımlardan önce tüm idari personeller şirket merkezimizde eğitime tabi tutulmakta, seviye ve eğitim durumlarına göre kişiye özel uygulanan programlar ile kendileri, hizmet ve bilgi bakımından yeterli seviyeye getirilmektedir.

İSG EĞİTİMLERİ

İş güvenliği ve işçi sağlığı eğitimlerimiz uzman personeller tarafından yerinde ve kanun yönetmeliklere uygun olarak verilmektedir. Böylece çalışan personel, işçi sağlığı, iş güvenliği ve iş kazalarına karşı bilinçlendirilmekte, iş kazalarının önüne geçilmektedir. Tüm personellerin almış olduğu eğitim ve sertifikalar arşivlenerek özlük dosyalarında barındırılmaktadır.

YAZILIM HİZMETİ

YÖNETİŞİM

Emlak Yönetim AŞ olarak vermiş olduğumuz hizmetler kapsamında hazırlamış olduğumuz yazılımımız ile gerçekleştirdiğimiz dijital dönüşüm ve arttırılan hizmet kalitesi doğrultusunda, tüm paydaşlarımıza değer katıyor, ölçülebilir verilerle şeffaf, yenilikçi ve güvenilir yönetim anlayışını hizmetinize sunuyoruz.

HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ

UZMAN HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ

Konusunda uzman hukuk müşavirliğimiz başta Kat Mülkiyeti Kanunu olmak üzere, İş Kanunu, Borçlar Kanunu, Kabahatler Kanunu gibi, site yöneticilerine gerekli olan tüm kanun ve yönetmelikler ile güncellenen mevzuatlar çerçevesinde zamanında ve eksiksiz hizmet vermektedir.

İCRA ÇALIŞMALARI

Kat Mülkiyeti Kanunu ve Borçlar Kanunu esaslarına göre takip edilen aidat tahsilat çalışmaları esnasında, aidat borcunu ödemeyen kat maliklerinin ödeme yapmaları için yürütülen tahsilat ve icra takip çalışmaları hukuk müşavirliğimiz koordinatörlüğünde yapılmaktadır. Etkin tahsilat performansımız sayesinde bütçe dengeleri ve doğrultusunda hizmet kalitesindeki istikrar, yönetim hizmetinin eksiksiz yapılmasını sağlamaktadır.

DAVA HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ

Yönetim hizmetlerinin verilmesi esnasında yöneticilerin karşılaşmış oldukları çeşitli; iş davaları, ceza davaları, alacak davaları gibi davalar ile uygulamalar esnasında uyulması gereken kurallar ve yaptırımlar noktasında hukuk müşavirliğimiz gerekli tüm danışma ve takip işlemlerini hizmet olarak sunmaktadır.

ETKİN SATIN ALMA YÖNETİMİ

MERKEZİ SATIN ALMA

Emlak Yönetim AŞ, Türkiye genelinde yönetmiş olduğu yaklaşık 200.000 konut portföyü üzerinden gerçekleştirdiği mevcut merkezi satın alma süreci sayesinde, etkin ve verimli bir satın alma  gücüne sahiptir. Bu sayede tüm paydaşlarına gerçekleştirdiği optimum alımlarla avantaj sağlamaktadır.

SÖZLEŞME ÇALIŞMALARI

Sitelerimizde devam eden tüm bakım ve hizmet sözleşmeleri, sözleşme koşulları, başlama bitiş tarihleri, ödeme planları ile yüklenicilerin görevleri ve uyması gereken kurallar sözleşme yönetimi ile etkin takip edilir. Bu sayede, yönetici tarafından yasal olarak yerine getirilmesi gereken hizmet alımları ile (asansör, güvenlik, iş güvenliği gibi) mevcut makine ve teçhizat bakımlarının yerine getirilmesi eksiksiz olarak takip edilir.

TALEP YÖNETİMİ

Yapılan tüm alımlar geliştirmiş olduğumuz yazılım sayesinde, oluşturulan talebin; bütçede karşılığının olup olmadığı, yapılan alıma duyulan ihtiyaç, belirlenen fiyat ve tedarikçinin uygunluğu, en uygun marka model ürünün alınması gibi hususlar sırası ile uzmanlarınca kontrol edilmesinin ardından alımı gerçekleşir. Böylece yanlış ve verimsiz bir alımın yeterli araştırma yapılmadan site envanterine katılmasının önüne geçilir.

TEDARİKÇİ MEMNUNİYET ÇALIŞMASI

Çalışılan her tedarikçinin vermiş olduğu ürün ve hizmet ile satış sonrası servis ve hizmet performansı, site yöneticileri ve kullanıcılar nezdinde düzenlenen anketler ile ölçülür, raporlanır ve yapılan geri bildirimler ile etkin ve verimli tedarikçilerden hizmet veya ürün alımı gerçekleştirilir.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ANKET ÇALIŞMASI

Müşterilerimizin beklentileri ve memnuniyetleri bizim için önem arz etmektedir. Bu nedenle sitelerimizde periyodik olarak müşteri memnuniyet anketleri düzenlenir. Alınan sonuçlar denetim sonuçları ve şikayet öneri sonuçları ile karşılaştırılarak, iyileştirme çalışmaları etkin olarak yürütülmektedir.

ŞİKAYET ve ÖNERİ YÖNETİMİ

Özel olarak hazırladığımız yazılım modülümüz, yürüttüğümüz şikayet ve öneri yönetim sistemimiz, site sakinlerimize daha hızlı ve verimli bir şekilde sorunların giderilmesi ve geri bildirim yapılması üzerine kurgulanmıştır. Türkiye genelinde alınan şikayet ve öneriler, en üst seviyede ve günlük olarak 1. Derecede yöneticilerimiz tarafından takip edilmekte, giderilmekte ve geri bildirim yapılmaktadır.

DENETİM ve KONTROL

PERİYODİK DENETİM ÇALIŞMALARI

Tüm projelerimiz periyodik olarak denetlenmekte ve kontroller sağlanmaktadır. Konusunda uzman bölge sorumluları, teknik uzmanlar, peyzaj mimarımız ve hesap uzmanlarımızla, site yönetimlerimiz yayınlanmış olan talimat ve prosesler doğrultusunda, idari ve mali açıdan periyodik olarak denetlenmektedir.

İDARİ DENETİM

Sitelerimizde bulunan tüm ortak alanlar, makine ve teçhizat, personeller, ofis ve evrak düzeni, stok takibi ve alınan hizmetler idari denetimler ile kontrol edilmekte ve iyileştirilmektedir. Yapılan denetim ve kontroller sonunda hazırlanan raporlar ve geri bildirimler ile mükemmelleşme yolunda iyileştirmeler istikrarlı olarak yerine getirilmektedir.

MALİ DENETİM

Hazırlanan bütçeler, yapılan harcamalar ve ekleri ile tüm mali işlemler, mali denetimler sırasında kontrol edilerek hataların önüne geçilir. Böylece bütçe esasına göre sunulan yönetim hizmetlerinde maliyet ve muhasebe yönetimi ile sağlanacak olan tasarruf ve etkin denetimle dönem sonlarında bütçe aşımları ve öngörülemeyen giderlerin önüne geçilir.

ETKİNLİKLER

Mahalle kültürünü devam ettirmeye çalıştığımız projelerimizde, sosyal sorumluluk, komşuluk ilişkilerinin güçlendirilmesi, bilinçli bireyler yetiştirilmesi, önemli gün ve haftalarda öncelikli site sakinlerimizin hatırlanması amacıyla sitelerimizde çeşitli etkinlikler düzenliyoruz. Yaşlılar haftası, Engelliler haftası, Ramazan ayı gibi önemli gün ve haftalarda sitelerimizde gerçekleştirdiğimiz iş birlikleri ile sitelerimize değer katıyoruz.

                       

© 2024 EMLAK YÖNETİM A.Ş.
T.C. ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK ve İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI TOPLU KONUT İDARESİ (TOKİ) İŞTİRAKİDİR.

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?