TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK MÜZAYEDE ŞİRKETİ: EMLAK YÖNETİM

Emlak Müzayede

Türkiye’de site yönetimi konusunda fark yaratan çözümleriyle hizmet anlayışını üst seviyelere taşıyan Emlak Yönetim, T.C. Çevre ve Şehircilik Bakanlığı ve Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) başta olmak üzere kamu kurumları ve özel kuruluşların uhdesinde bulunan konut, iş yeri ve arsaların müzayede (açık artırma) ile satış organizasyonlarını yapan kurumdur.

Bugüne kadar düzenlediği 47 müzayedede 3 yıla yaklaşan tecrübesi ve profesyonelliğiyle, 4.000’den fazla katılımcı ile 3.215 gayrimenkulü buluşturmuş, toplamda 2.7 milyar TL’den fazla taşınmazın doğru fiyatla satışına aracılık ederek gayrimenkul sektörüne katkıda bulunmuştur.

Emlak Yönetim Müzayede Süreci Nasıl İşler?

Müzayede (Açık artırma), kurum ve kuruluşların uhdesinde bulunan gayrimenkullerin (konut, iş yeri ve arsaların) satışında alıcılar arasında fiyat artırma esasına dayanan ve doğru satış koşulları ve doğru katılımcılarla doğru fiyatı bulmayı amaçlayan satış biçimidir.

Emlak Yönetim, ilgili kurum ya da kuruluş ile birlikte müzayede öncesinde müzayede kapsamında satılacak gayrimenkullerin nitelikleri, bedelleri ve satış koşullarını belirler ve ilan eder. Bu kapsamda bilgi sahibi olan ve gayrimenkul satın almak isteyen gerçek kişi ya da tüzel kişilikler Emlak Yönetim’e başvurarak ilgili prosedürleri tamamlar ve müzayede katılımcısı olurlar. Müzayede esnasında ilgili satış koşulları ve teminat bedelleri doğrultusunda katılımcılar müzayede salonundan ya da canlı bağlantılarla internetten tekliflerini verirler, en yüksek teklif/teklifler Emlak Yönetim tarafından ilgili kurum ya da kuruluşun onayına sunulur. Teklifi onaylanan sahiplerini Emlak Yönetim bilgilendirir ve  teklif sahipleri ilgilendikleri gayrimenkulü satın alabilmeleri için gereken sözleşme ve ödeme sürecine yönlendirilir. Bütün bu süreç, Emlak Yönetim bünyesinde çalışan profesyonel ekip tarafından yönetilir.

Emlak Yönetim müzayede sürecinde 3 alt süreç bulunmaktadır:

  • Müzayedeye Hazırlık
    • Satış Koşulları Tespiti
    • Pazarlama Çalışmaları
  • Müzayedenin Gerçekleştirilmesi
    • Teknik ve Organizasyonel Hazırlık
    • Müzayede Organizasyonu
  • Müzayede Sonrası Hizmetler
    • Kalan Taşınmazların Satışı
    • Onay ve Satış İşlemleri

Emlak Yönetim, doğru katılımcılarla doğru fiyatı bulabilmek amacıyla aşağıdaki çizgi üstü ve çizgi altı pazarlama ve iletişim araçlarını kullanır:

  • Klasik Pazarlama
    • Ulusal ve yerel TV reklamları
    • Ulusal ve yerel gazete ilanları
    • Billboard, afiş, pankart
    • Katalog, broşür, flier
  • Dijital Pazarlama
    • Google pazarlama araçları (Adwords, Adsense, Remarketing)
    • Sosyal medya pazarlama (Facebook, Twitter, Instagram)
    • E-posta pazarlama
    • SMS Pazarlama

© 2019 EMLAK YÖNETİM A.Ş.

ÇEVRE ve ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI TOPLU KONUT İDARESİ (TOKİ) İŞTİRAKİDİR.

Kullanıcı Bilgileriniz İle Oturum Açın

Bilgilerinizi Unuttunuzmu?